رسانه پرشین جامع موزیک

http://jame-music.rzb.ir/

دانلود آهنگ امیر رشوند شدی ماهم

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند شدی ماهم و اینک از رسانه موزیکفا ♫ دانلود اهنگ کی میتونست غمو از من بگیره به نام شدی ماهم با صدای امیر رشوند به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Amir R

دانلود آهنگ امیر رشوند شدی ماهم

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند شدی ماهم و اینک از رسانه موزیکفا ♫ دانلود اهنگ کی میتونست غمو از من بگیره به نام شدی ماهم با صدای امیر رشوند به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Amir R

دانلود آهنگ امیر رشوند شدی ماهم
خلاصه :

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند شدی ماهم

و اینک از رسانه موزیکفا ♫ دانلود اهنگ کی میتونست غمو از من بگیره به نام شدی ماهم با صدای امیر رشوند به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download New Music BY : Amir Rashvand | Shodi Maham With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

 

 

قسمتی از متن ترانه »

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

کی میتونست غمو از من بگیره اصلا نمیره یادم ♬♫♪
میخوام دنیا دوباره مارو ببینه با هم تو این روزای سرد و تاریک و سیاهم!!!
تو شدی ماهم نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده ♬♫♪
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم !!!
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده ♬♫♪
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم !!!


منم آروم آروم آروم خودم مث قلبم عاشق شدم ♬♫♪
خودمو یادم رفته دیگه ثانیه ثانیه فکر توام!!!
توی حرف حرف حرف حرفام تویی تنها کسی رو که میبینه چشمام تویی ♬♫♪
شک ندارم اونیو که بیشتر از همه میخوام تویی!!!
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده ♬♫♪
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم !!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


پخش انلاین بزودی ...

upmusics

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان